martes, 5 de mayo de 2009

Telemonegal


Com tots ja sabeu Telemonegal és un programa que s’emet per la BTV, televisió de Barcelona i és presentat per Ferràn Monegal.

El programa fa una dura crítica a la resta de televisions i sobretot al que actualment s’anomena “telebasura”. En acabar amb la primer a part del programa, que és la critica, entrevisten a un personatge relacionat amb el món de la comunicació.

Aquest programa l’he vist moltes vegades, però sincerament la manera tan peculiar que té el presentador de parlar i de fer critiques a altres programes i a altres presentadors, no m’agrada. Tot i que moltes vegades estic d’acord amb els seus arguments, en moltes ocasions el seu to de veu i el seu discurs pot arribar a ser molt monòton i avorrit.

Sembla que s’ha posat de moda fer programes de crítica televisiva, o espais dins dels programes on surten imatges d’altres per fer un anàlisi crític, com per exemple “Se lo que hicisteis”, “Arucytis”, etc. Sincerament, em sembla bé que hi hagi programes que es queixin de les tonteries que fan de vegades en altres televisions, ja que en moltes ocasions les programacions són vergonyoses i amb continguts de baixa qualitat.

1 comentario:

  1. Estic d'acord amb tu Laura! A mi m'agrada també veure el Monegal una estona però més em cansa. A més, la veritat és que com dius hi ha programes molt vergonyosos que no valen res i que es mereixen ser criticats. Un clar exemple és humor amarillo que és un programa pèssim on s'humilien les persones desmesuradament. No obstant això encara que un programa sigui criticat això no vol dir que el treguin, al contrari a vegades fa que tingui més fama i que el vegi més gent.

    ResponderEliminar